Сайт українського успіху

Спорт, політика, суспільство, бізнес, новини

В Україні з’явилася нова промоутерська компанія Top Boxing Generation

Підготував Семен Запорожець


Як повідомляв сайт DOJO, 8 лютого український боксер Артем Далакян вдало провів четвертий захист свого титулу чемпіона світу WBA у флайвейте (до 50,8 кг). Бої Артема традиційно організовує його компанія Union Boxing Promotion. А в рамках боксерського шоу було проведено турнір «Чемпіон тільки один», організацією якого займалася молода компанія Top Boxing Generation. У цьому турнірі 8 боксерів змагалися за звання чемпіона в напівсередній вазі (до 66, 7 кг).

По діяльність та перспективи нової української промоутерської компанії розповіли генеральний директор Top Boxing Generation Влад Єлісєєв і координатор проекту, віце-президент Ліги професійного боксу України Аліна Шатернікова.

Бокс з коктейльною вечіркою

Спочатку ми проводили невеликі турніри під егідою Eliseev Boxing Team, – згадує Влад. – З часом це переросло в більш потужний проект Top Boxing Generation (TBG). Вважаю, що 8 лютого глядачі побачили відмінний старт серії. В цьому році ми плануємо організувати 5 турнірів такого формату в різних містах України. Щоб виявити кращих проспектів в інших вагових категоріях. А до напівсередній вазі ще обов’язково повернемося. Бєлінський (переможець турніру – прим. Ред.) довів своє право «проспекту». Але у них залишився невирішене питання з Судоплатовим. Думаю, ми зможемо організувати цей бій пізніше. Та й взагалі в цій ваговій категорії багато хороших хлопців. Тому з неї і стартували.

Перша подія Top Boxing Generation відбулося 10 серпня 2019 в концерт-холі Caribbean Club, – уточнює Аліна Шатернікова. – Виникла ідея об’єднати людей, які люблять «тусити» в клубах в серпневу спеку, і фанів боксу в одному місці на одній події – вечорі боксу з коктельною вечіркою. Нам це вдалося. Був sold out, молодих боксерів прийшли підтримати наші зірки боксу – Василь Ломаченко зі своїм батьком Анатолієм Миколайовичем, Сергій Дзінзірук, Віктор Постол, В’ячеслав Сенченко. Телеканал XSport виступив телевізійним партнером. Трансляція була в прямому ефірі і фінальні показники трансляції порадували і нас як організаторів, і партнерів.

Шатернікова впевнена, що Top Boxing Generation має непогані перспективи зайняти свою нішу, так як стратегія компанії відрізняється від роботи інших основних гравців цього ринку.

Всі імениті промоутерські компанії в Україні концентруються на проведенні масштабних івентів в декількох великих містах України, – запевняє Аліна. – Ми поважаємо кожну з компаній, проте є відчуття, що регіони обділені подібними святами боксу. Наприклад, Чернігів, звідки родом вже популярний боксер Дмитро Митрофанов. Тут ще не було проведено жодного вечора професійного боксу, хоча місцеві фани з нетерпінням цього чекають. Одне із завдань TBG – проведення змагань з професійного боксу в регіонах. Через першу задачу – профбокс в регіони – ми також даємо можливість боксерам з регіонів показати свою майстерність на професійному рингу. Ми вже заручилися підтримкою TV-партнера, адже профбокс не може бути успішний без ТV. Тому завдання номер один – укладення довгострокового партнерства з одним з телеканалів. Сподіваюся, зовсім скоро ми про це оголосимо. Ще однією особливістю нашої компанії є популяризація поясу національного чемпіона – чемпіона України.

8 турнірів в 2020 році

Стратегічним завданням для Top Boxing Generation, на думку Влада Єлісєєва, буде вирощування топ-боксерів.

Ми повинні виправдовувати назву нашої компанії, – стверджує Єлісєєв. – Розраховуємо прийти до цього завдяки грамотній селекційній роботі. Всього в 2020 році плануємо провести 8 боксерських шоу. ТВG – це компанія, яка готова до будь-якого виду співпраці. Ми плануємо і копромоушн (коли дві або більше промоутерських компаній проводять боксерський вечір – прим. Ред.), І організацію власних шоу.

Шатернікова переконана, що професійний бокс в Україні може стати успішним комерційним продуктом

Будь-який вид спорту може бути успішним, якщо проводити не просто змагання, а робити спортивне шоу, де в першу чергу враховуються інтереси глядачів, – вважає екс-чемпіонка світу. – Глядач – як в залі, так і на TV – головний споживач продукту. Організатор івентів повинен цілеспрямовано вивчати ринок спортивної аудиторії і придумувати різні фішки, щоб глядач із задоволенням ходив на спорт. Професійний бокс – популярний вид спорту, його люблять, він має стабільно високі телерейтинги в Україні. Однак стандарти TV постійно змінюються, і за цим потрібно пильно стежити.  І відповідати високим стандартам. Не чекайте успіху, якщо робите ТV-продакшн, заощадивши на світлі і декорації залу. Коли кожна деталь боксерського івенту організована перфектно, тоді і глядачі купують квитки, і телевізійні рейтинги на висоті. І для бренду-партнера – хороший результат взаємодії. TBG – не олдскульна компанія, ми дуже динамічні, постійно вивчаємо споживача боксу і медійний ринок. Віримо, що зможемо зробити наш продукт комерційно успішним.

Лютий 26, 2020

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *