Сайт українського успіху

Спорт, політика, суспільство, бізнес, новини

«Ми покажемо рекламу з вашим фото, і ви 100% кликнете»

Як українці з Influ2 навчились робити ідеальний таргетінг


Сервіси математика-програміста Володимира Михалко C8Data і Influ2 вміють робити персональні рекламні об’яви зі стовідсотковим CTR. В колонці для видання MC Today підприємець розповів, як машинне навчання та big data змінюють підхід до реклами в інтернеті.

Більше про його продукт та про те, як компанії можуть заробити на великих даних Володимир розповість 16-17 лютого на конференції UA Digitals.

Стартували в 2003 з реклами для Тимошенко

До інтернет-реклами ми прийшли в 2003 році. В розпал передвиборчої кампанії Юлія Тимошенко не могла потрапити на телебачення й до преси, і ми запропонували їй рекламу в мережі. Бюджет був $50 тис. на тиждень. Купили рекламу всюди, де могли, але гроші все рівно залишились. В підсумку допомогли Тимошенко одержати аудиторію, а для себе знайшли ринок, котрий ніким не був зайнятий.

 

В певний час ми були найдорожчою веб-студієй в Україні, проте про нас знали тільки медіа й політики. Зробили портали для «Деловой Столицы», газети «Дело», «Інтерфакса», персональні сайти для Тимошенко, Ющенка й Луценка.

Пізніше виявилось, що можемо заробляти й на рекламі – створили  банерну мережу C8 Network. А згодом збагнули, що аудиторію потрібно сегментувати. Людина, яка прочитає статтю на 20 тисяч слів, відрізняється від тієї, котра пробіжить очима один абзац та втомиться.

В 2013 році ми домовились про покупку-продаж даних Bigmir та i.ua, це був експеримент. Так з’явилась біржа даних C8Data.

Що роблять C8Data і Influ2

​В C8Data ми беремо дані мобільних операторів, банків та CRM-систем, а потім використовуємо їх для рекламних кампаній.

Об’яви на основі big data виходять більш цільовими – рекламодавці  заощаджують час та бюджети, а на людей не звалюються тони спама.

Influ2 дозволяє показувати рекламу конкретній людині. Ідея цього проекту виникла під час пошуку інвесторів для C8Data. Ми підготували список потенційних інвесторів – в Україні він невеликий – і кожного залучили на свій сайт за допомогою персональної об’яви. У них було відчуття, що вони знайшли нас самі, просто вчасно побачивши потрібну інформацію.

Пізніше виявилось, що більше ніхто в світі так не робить, тому зараз ми запускаємо Influ2 в США. Цей ринок найбільш освічений – там компанії вже готові до подібних методів просування.

Як big data використовується в маркетингу

На шляху до конференції для стартапів Techrunch Distrupt ми запустили персональну рекламу на її учасників, щоб пригорнути увагу до нашого стенду. Кожний стартапер та інвестор побачив окрему об’яву зі своїм ім’ям та прізвищем. Потім вони, звісно, прийшли до нас, щоб дізнатися, як ми це зробили. Відповідь проста: машинне навчання та big data.

Ми використали високоточні статистичні методи, деякі з них були відкриті ще в 1951 році. Банки застосовують ці алгоритми для оцінки ризиків видачі кредиту, а ми – щоб оцінити ймовірність таргетинга на конкретну людину.

У нас вийшло домогтися стопроцентного CTR – коли людина бачить свою фотографію на банері, вона точно кликає.

Звідки беруться дані про користувачів

Кожному користувачеві показується окрема об’ява. Вона працює як дзеркало. Для цього достатньо знати лише посилання на акаунт в LinkedIn.

Знаючи профіль, можна купити дані про людину на Data.com – номер  телефону, місце роботи або посаду. Це великий та легальний бізнес, який працює в США з 1992 року. Люди навіть не уявляють, які дані залишають у мережі. Якщо ви маєте смартфон, забудьте про приватність.

Ми можемо запустити персональну рекламу на виконавчих, технічних чи фінансових директорів компаній потрібного сегмента ринку, і потім поіменно відслідковувати, хто з них кликнув на банер. Це набагато ефективніше за холодні дзвінки.

Наші рішення підходять для бізнесів з довгим циклом угоди. В яких потрібно спершу вибудувати довірчі стосунки з клієнтом, а потім уже конвертувати все це в продажі: експорт, фінансові та юридичні послуги, продаж дорогої нерухомості.

Зараз рекламна група на п’ять тисяч співробітників Blue Focus Group хоче використовувати Influ2 для просування китайських виробників в США.

Чи легальні  дані

Постачальники даних- мобільні оператори, банки та логістичні компанії. Вони знеособлюють інформацію, щоб не порушувати закон про захист персональних даних, та сегментують її. Популярні критерії – стать,  вік і рівень доходів. Але взагалі критеріїв існує понад 100 тисяч: місце навчання чи роботи, сімейний стан та інформація про родину, соціальний статус, хобі, побутові звички та інше.

Після цього дані потрапляють на ринок, де їх можна легально придбати, щоб використовувати для таргетированої реклами. Головне – із даних прибирається все, що дозволяє ідентифікувати конкретну людину. Грубо кажучи, придбавши дані банка, ви не зможете дістати кредит на ім’я когось з його клієнтів.

Дані – цінний актив, котрий має працювати.

В усьому цивілізованому світі компанії заробляють на продажу інформації. На цей ринок вийшли Oracle, Mastercard, AT&T та інші гіганти. Російські Сбербанк та «Вымпелком» теж упакували й продають свої дані. В Україні з цим може допомогти тільки C8Data – ми єдина незалежна data-компанія в країні.

Нещодавно в мережу утекла база даних «Новой Почты». Вона потрапить до рук спамерів, котрі будуть надсилати нам безкорисні SMS – такі вже українські реалії.

В даркнеті за базу просять 1500 грн. Але якби компанія зробила все правильно – знеособила та упакувала інформацію – змогла б заробляти на цьому від 300 тис. грн на місяць. При цьому особисті дані клієнтів були б під захистом.

Лютий 13, 2018

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *